Monday, August 10, 2009

My Favourite Car

Setiap orang mempunyai kereta idaman sendiri.. Saya juga mempunyai kereta idaman saya.. Kereta idaman saya dipanggil Caravan.. (Mcm intro karangan darjah 6 pula.. huhu~)
Kalo ko ada ni kereta kan.. ko la org yg plg hepi d dunia... Dia besar, ada bed, kitchen, toilet.. itu sinki suma pn ada.. Jadi, ko x paya lg susa2 mnyewa hotel dmna2 kalo jln2... Ko p pantai ka, nek gunung ka, p air terjun ka.. padang pasir ka.. Jgn susa, ada tu Caravan.. Ko tnggl ja merempat d mna2.. Penempatan ini x boleh dikira setinggan, sbb ko bukan lama pn menetap dsna... Kira mcm p camping sjala...

Kalo ko p KK pn snang.. parking ja d pantai tanjung aru atau padang merdeka.. teda jg org marah.. boleh p shopping bila2 masa sj..
Kelebihan kereta ini adalah, ko bole tdr dgn selesa tnpa menyewa, boleh masak n p toilet bila2 msa sj tnpa byr 20 sen.. pastu pemandangan pn indah dan berubah2 setiap kali ko jln p mna2... siok kan?
Harap2 bila sa sda jd kaya nnti sa dpt beli ni Caravan... Siapa2 yang baik hati dan kaya raya boleh lah menghulurkan sumbangan berbentuk duit ataupun Caravan kepada saya.. Thank you...




1 comment:

  1. Ha ha... memang syok kalau ada ni Caravan di malaysia. Sayang nya di negara kita tidak membenarkan penggunaan benda ni. Selalunya alasan yang diberi adalah membahayakan pengguna jalanraya yang lain. Tambahan pula negara kita tidak menyediakan tapak khas untuk kegunaan pengguna Caravan seperti di barat.

    Kalau lah tempat kita ni dibenarkan penggunaan nya saya percaya ramai yang ingin memiliki Caravan ini untuk kemudahan mereka.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...